Wednesday 28 August 2013

532

In the lockers - Sketch Girls (Original Creation)

Je suis tombée aujourd'hui sur les culottes de cette boutique Esty : Knickerocker. En forme de teddy bear et plein d'autres animaux :D Alors ça m'a amusé, je voulais vous le faire découvrir :) C'est un peu cher malheureusement pour moi, mais c'est fait main apparemment  :) 

---------------------------

I saw those panties today and wanted to share it :) It's made by Knickerocker, in her etsy shop ! There's Teddy and many others animals :D I really love it but it's a little expensive for me ^^" BUT it's handmade, so, see by yourself ;) 

6 comments:

  1. Thank you thank you thank you - I am seriously overwhelmed by this, it is totally awesome!!! I'm going to put it up on my instagram and tumblr if thats ok. MERCI BEAUCOUP :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D You are totally welcome ! Please do for instagram and tumblr ;)

      Delete
  2. Elle doit avoir un peu mal au dos à chaque fois qu'elle doit ranger les tasses à café, la pauvre !
    Sinon, sexy même si...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha :D Oui nan mais c'est d'autres considérations qui rentrent en jeu là !

      Delete
  3. Tu dessines vraiment des jolies madame, mademoiselle Kalumi :) ! J'aime beaucoup!!

    ReplyDelete